Pausen der får dig tilbage i gear

Du kan se videoen, når du er medlem på Yogavivo. Få 7 dage gratis adgang nu.

Når du er logget ind, kan du nyde ubegrænset yoga med over 1000+ yogavideoer.

Pris kr. 119,-/md efter prøveperioden. Ingen binding.

Er du medlem allerede, så klik her for at logge ind
Tid 29 min
Underviser Stina Madelaire
Tema En kort pause / Liggende stillinger
Niveau Let øvet
Yogastil Hatha yoga
FavoriteFavorit Føj til kalenderKalender
Tid: :

Lav programmet når du har brug for at genstarte og genoplade dig selv. Vi arbejder liggende på ryggen med en all-round sekvens, der skaber jordforbindelse, styrker din kerne, åbner hofterne og vender det hele på hovedet.
Videoen er den tredje i programserien “Du skønne kvinde“.

11 KOMMENTARER

KOMMENTARER 11

  1. Sidsel A
  2. Avatar

    Skøn session, lige hvad jeg havde brug for efter en lang uddannelsesdag. Den er lagt under mine favoritter. Nameste

    1. Stina M Post
      Author
  3. Avatar

    Hele ny i denne verden
    5 dag
    Idag blev en vild dag hvor man fik prøvet sin styrke
    Men et Skønt program til en træt krop
    Tak
    Kh Tine

    1. Stina M Post
      Author
  4. Avatar
    1. Stina M Post
      Author
  5. Avatar

    Skønt program til en træt dag, hvor hele kroppen skriger: liggende liggende liggende. Så fik jeg alligevel lavet tiltrængte styrkeøvelser og gode stræk. Og fik lidt mere energi oveni. Tak☺

    1. Stina M Post
      Author
  6. Avatar

    Rigtigt skønt program med rolige, intensive øvelser.

    Jeg syntes dog at mine ben ryster rigtigt meget når vi fx er i den stilling hvor vi har benene strakt lige op og sænker dem én af gangen ned mod jorden med vejrtrækningen. Er det fordi jeg ikke er trænet nok i mine ben/mave muskler?

    Namaste 🙂

    1. Stina M Post
      Author

      Hej Linette.

      Tak for din besked og beklager, at jeg først har set den nu!

      Hvad sker der, hvis du bare giver benene lov til at ryste? Får du ondt nogle steder? Det er helt okay med rystende ben, så længe du ikke får ondt. Mit bud er, at du skal have bygget noget stabilitet op omkring hofterne og ja, muligvis også kernen.

      Men det kommer, hvis du fortsætter med at lave øvelsen. Med eller uden rystende ben 🙂

      Lad mig høre hvordan det går!

      Kh
      Stina
      Kh
      Stina

ANDRE VIDEOER I PROGRAMSERIEN Du skønne kvinde!