Kvinders sundhed

  • Tid : 103 min
  • Underviser : Kristine Marie Rost
  • Tema : Balance i hormonerne / Særligt for kvinder / Væk med hovedpinen
  • Niveau : Øvet
  • Yogastil : Yin yoga
Markér som favoritFavorit Tilføj til din kalenderKalender
Tid: :

I denne video er fokus på at forbedre din menstruationscyklus, så den bliver helt regelmæssig og så din fertilitet dermed optimeres. Regelmæssig træning til sekvensen kan også mindske eller helt fjerne PMS, oppustethed, menstruationssmerter og anden unaturlig ubehag ved din menstruation. Det er også en sekvens, der også støtter dig, der er i overgangsalderen.

3 KOMMENTARER

KOMMENTARER 3

  1. Tak for et rigtig godt program – hvor skønt!
    Tænkte på om der er en anbefaling for hvor ofte programmet bør laves for den ønskede effekt, eller?

    1. Post
      Author

      Det er en meget gammel video 🙂 Sejt du har mod på den endnu. Da jeg ville rette op på 25 års cyklus præget af hormonpræparater og uregelmæssighed, pms og bumsen på hage, lavede jeg sekvensen hver dag i 10 uger.

  2. Ved halvliggende position ca. 32 min inde i programmet, ligger jeg meget over på min venstreside, sammenlignet med programmets deltagere. Er det ok eller skal jeg rette noget ved mit bagoverbøjede ben?

HERUNDER KAN DU SE FLERE VIDEOER MED Kristine Marie Rost