Energiboost

Du kan se videoen, når du er medlem på Yogavivo. Få 7 dage gratis adgang nu.

Når du er logget ind, kan du nyde ubegrænset yoga med over 1000+ yogavideoer.

Pris kr. 119,-/md efter prøveperioden. Ingen binding.

Er du medlem allerede, så klik her for at logge ind
Tid 18 min
Underviser Stina Madelaire
Tema Bagoverbøjninger / Mere energi
Niveau Øvet
Yogastil Vinyasa yoga
FavoriteFavorit Føj til kalenderKalender
Tid: :

Denne praksis er designet til at booste din energi, hvorfor du med fordel kan lave den om morgenen. Vi arbejder med åndedrættet på at skabe plads i brystet og bevæger os gradvist ind i dybere bagoverbøjninger. Der er ingen afspænding.

28 KOMMENTARER

KOMMENTARER 28

  1. Anne S

    Virkelig dejligt program for en lidt rastløst nybegynder – fik endelig fuldført et helt program uden at kigge på tiden! Tusinde tak Stina 🙂
    PS. får meget ondt i knæene, i fx. dem hvor højre ben er bøjet og venstre knæ er i jorden – kan jeg gøre noget for at afhjælpe det, andet end tykkere måtte? Har helt normalt yogamåtte. På forhånd, tak.

  2. Anne-Mette K

    Mange tak for en god praksis. Jeg er nybegynder og var lidt udfordret på min form i forhold til muskelstyrke men også fordi jeg har gigt i begge mine storetæer. Kan jeg eventuelt sidde på en anden måde end på mine storetæer ved de siddende øvelser, der kræver det?

    1. Stina M Post
      Author

      Hej Anne-Mette.

      Tak fordi du skriver.

      I stedet for at underdreje tæerne kan du pege tæerne bagud og evt. lægge et lille sammenrullet tæppe under dine ankler, hvis dine ankelled gør ondt. Vær opmærksom på, at det fjerner noget af stabiliteten, der ellers kommer fra fødderne, og at det derfor muligvis bliver for hårdt for dine knæ. Men prøv dig frem, tilpas øvelsen til dig og spring den over, hvis den stadig ikke fungerer for dig. Skriv gerne tilbage, hvad du finder frem til.

      Fortsat god fornøjelse med yogaen 🙂

      Kh
      Stina

  3. Avatar
    1. Stina M Post
      Author
  4. Avatar
    1. Stina M Post
      Author
  5. Avatar

    Rigtig fedt program! Tidsmæssigt kan man få det til at passe ind hver dag. Og dejligt at du er god til at formidle øvelserne – tak 🙂

    1. Stina M Post
      Author

      Hej Signe.

      Hvor er det rart at høre, at det fungerer godt for dig! Fortsat god fornøjelse med yogaen herinde.

      Kh
      Stina

  6. Avatar
    1. Stina M Post
      Author
  7. Avatar
    1. Stina M Post
      Author
  8. Avatar

    Hej Stina
    Tak for dagens lektion, gode stræk og styrke og lidt sved på panden,
    – vil helt sikkert vende tilbage til din undervisning/side – mange tak 🙂

    1. Stina M Post
      Author
  9. Avatar
    1. Stina M Post
      Author
  10. Avatar

    Er lidt udfordret på svedige hænder, eller er det grebsstyrke…. synes det er svært med foldede hænder bag ryggen, jeg kan godt nå, men hænderne glider fra hinanden…. what to do? Super dejligt program☺

    1. Stina M Post
      Author

      Hej Carina.

      Jeg ser først dit spørgsmål herinde nu… Hvis det er fordi, dine håndflader åbner sig fra hinanden, når du strækker armene ud, kan det have noget af gøre med mobiliteten i dine skulderled. Du kan evt. holde albuerne bøjet og fokusere på at trække overarmene bagud og ind mod hinanden. Se om det virker, og hvis ikke, så skriv igen. (Skal nok svare lidt hurtigere næste gang!)

      Kh
      Stina

  11. Avatar
    1. Stina M Post
      Author
  12. Avatar
  13. Justyna L
  14. Avatar
  15. Avatar
  16. Avatar

    Hej Stina;-)

    Tak for et super godt morgenprogram, der giver meget energi;-)

    Du er en dygtig formidler med stor ro og overskud;-)

    Ha en dejlig dag;-)

    Mvh Malene

  17. Avatar

    Hej Stina.
    Fra starten har jeg brugt dit energiboost program rigtig tit. Især om morgenen. Tidsmæssigt passer det lige til min hverdag.
    Bh
    Susanne Klitgaard

    1. Stina M Post
      Author

HERUNDER KAN DU SE FLERE VIDEOER MED Stina Madelaire