Energiboost

Du kan se videoen, når du er medlem.

Få en gratis 30 dages prøveperiode. Ingen binding.

Pris kr. 119,-/md efter prøveperioden. Opsiger du inden 30 dage betaler du ingenting.

Hvis du vil vide mere om Yogavivo, så klik her.

Er du allerede medlem, så klik her for at logge ind

  • Tid : 18 min
  • Underviser : Stina Madelaire
  • Tema : Aften & morgen / Bagoverbøjninger / Mere energi
  • Niveau : Øvet
  • Yogastil : Vinyasa yoga
Markér som favoritFavorit Tilføj til din kalenderKalender
Tid: :

Denne praksis er designet til at booste din energi, hvorfor du med fordel kan lave den om morgenen. Vi arbejder med åndedrættet på at skabe plads i brystet og bevæger os gradvist ind i dybere bagoverbøjninger. Der er ingen afspænding.

39 KOMMENTARER

KOMMENTARER 39

  1. Hej 🙂 Jeg er 55, har problemer med knæene og ikke meget styrke i benene ( der arbejdes på sagen ) men dette program, kunne jeg slet ikke være med på. Så ellers lækkert ud 😉 Kh Lene

    1. Post
      Author

      Kære Lene.
      Det er godt, du mærker efter, og det er altid helt okay at springe det over, der ikke fungerer. Det er et program til øvede, så der er skruet lidt ekstra op for intensiteten. Hvis du alligevel har mod på at lave det igen, kan du evt. lægge et tæppe under knæene, hvis det gør ondt at stå på dem. Det med styrken i benene skal nok komme med tiden, og heldigvis er der masser af skønne videoer herinde til at træne både det ene og det andet. Fortsat god fornøjelse med yogaen 🙂
      Kærligst
      Stina

  2. Hej stina
    Jeg har lige lavet dit program søndag morgen inden de andre i huset vågner. Min krop summer nu af energi og bevægelighed – tusind tak og god søndag:0)

    1. Post
      Author
  3. Skønt program. Og med en varighed, der passer sindsygt godt til mig, fordi det lige kan klemmes ind mellem arbejde, børn og hvad der ellers fylder i hverdagen. Tak for det!

    1. Post
      Author
    1. Post
      Author
    1. Post
      Author
  4. Virkelig dejligt program for en lidt rastløst nybegynder – fik endelig fuldført et helt program uden at kigge på tiden! Tusinde tak Stina 🙂
    PS. får meget ondt i knæene, i fx. dem hvor højre ben er bøjet og venstre knæ er i jorden – kan jeg gøre noget for at afhjælpe det, andet end tykkere måtte? Har helt normalt yogamåtte. På forhånd, tak.

    1. Du kan have et tæppe ved siden side, som du skubber ind under knæet, når du er nede. Du kan også lige flippe siden af din måtte, når du er nede i knæ, så den ligger dobbelt 🙂

  5. Mange tak for en god praksis. Jeg er nybegynder og var lidt udfordret på min form i forhold til muskelstyrke men også fordi jeg har gigt i begge mine storetæer. Kan jeg eventuelt sidde på en anden måde end på mine storetæer ved de siddende øvelser, der kræver det?

    1. Post
      Author

      Hej Anne-Mette.

      Tak fordi du skriver.

      I stedet for at underdreje tæerne kan du pege tæerne bagud og evt. lægge et lille sammenrullet tæppe under dine ankler, hvis dine ankelled gør ondt. Vær opmærksom på, at det fjerner noget af stabiliteten, der ellers kommer fra fødderne, og at det derfor muligvis bliver for hårdt for dine knæ. Men prøv dig frem, tilpas øvelsen til dig og spring den over, hvis den stadig ikke fungerer for dig. Skriv gerne tilbage, hvad du finder frem til.

      Fortsat god fornøjelse med yogaen 🙂

      Kh
      Stina

    1. Post
      Author
    1. Post
      Author
  6. Rigtig fedt program! Tidsmæssigt kan man få det til at passe ind hver dag. Og dejligt at du er god til at formidle øvelserne – tak 🙂

    1. Post
      Author

      Hej Signe.

      Hvor er det rart at høre, at det fungerer godt for dig! Fortsat god fornøjelse med yogaen herinde.

      Kh
      Stina

    1. Post
      Author
    1. Post
      Author
  7. Hej Stina
    Tak for dagens lektion, gode stræk og styrke og lidt sved på panden,
    – vil helt sikkert vende tilbage til din undervisning/side – mange tak 🙂

    1. Post
      Author
    1. Post
      Author
  8. Er lidt udfordret på svedige hænder, eller er det grebsstyrke…. synes det er svært med foldede hænder bag rggen, jeg kan godt nå, men hænderne glider fra hinanden…. what to do? Super dejligt program☺

    1. Post
      Author

      Hej Carina.

      Jeg ser først dit spørgsmål herinde nu… Hvis det er fordi, dine håndflader åbner sig fra hinanden, når du strækker armene ud, kan det have noget af gøre med mobiliteten i dine skulderled. Du kan evt. holde albuerne bøjet og fokusere på at trække overarmene bagud og ind mod hinanden. Se om det virker, og hvis ikke, så skriv igen. (Skal nok svare lidt hurtigere næste gang!)

      Kh
      Stina

    1. Post
      Author
  9. Hej Stina;-)

    Tak for et super godt morgenprogram, der giver meget energi;-)

    Du er en dygtig formidler med stor ro og overskud;-)

    Ha en dejlig dag;-)

    Mvh Malene

  10. Hej Stina.
    Fra starten har jeg brugt dit energiboost program rigtig tit. Især om morgenen. Tidsmæssigt passer det lige til min hverdag.
    Bh
    Susanne Klitgaard

    1. Post
      Author

      Hej Susanne.
      Dejligt at høre, at du har glæde af programmet!
      Masser af god energi til dig 🙂
      Mange hilsner
      Stina

HERUNDER KAN DU SE FLERE VIDEOER MED Stina Madelaire