Styrk dine lungers vitalitet

Intro-video

  • Tid : 66 min
  • Underviser : Kristine Marie Rost
  • Tema : Åndedræt & Pranayama / Boost af immunforsvaret
  • Niveau : Let øvet
  • Yogastil : Yin yoga
Markér som favoritFavorit Tilføj til din kalenderKalender
Tid: :

Sekvensen her samler essensen af vejrtrækningen i Yinpower, og handler om at få din krop til at trække vejret naturligt. Den er til dig, der døjer med åndenød eller har god opmærksomhed på din vejrtrækning på yogamåtten men glemmer den, når du rejser dig fra din praksis. Den er også til dig, der mærker du er spændt omkring brystkassen eller træt og grå i huden, ligesom den er oplagt til dig, der er udfordret af angst eller stress.

10 KOMMENTARER

KOMMENTARER 10

    1. Post
      Author
      1. Det var bare sjovt at mærke så dyb en puls i maven, men hende jeg lavede det med fik ondt i ryggen efter lig med blok på haleben og har stadig ondt . Bør hun bruge et tæppe i stedet ?

        1. Post
          Author

          Nyd du mærker liv.
          Ondt i ryggen bagefter! – fuldførte hun sekvensen?
          Har hun tidligere oplevet noget ondt i ryggen? Udlignede hun lændesvajet i øvelserne? holdt hun vejrtrækningen gennem næsen ? Hun kan lægge blokken på niveau 1 – den flade side og evt i stedet tage nogle uger med 3i1 sekvensen https://yogavivo.dk/alle-tre-i-en-kr83/

  1. Tusind tak – er imponeret over den tydelige effekt .Ved Buddags rest på højre side, blev der pludselig ro inden i, Mit åndedræt er dybere trods gamle opspændinger, som gerne gerne vil blive hvor de er. Er det lige gyldigt hvornår på døgnet yogaen laves? <3

    1. Post
      Author

      Yaiii det gør mig så glad når intentionen har sin sin sande effekt i praksis. Lunger og tyktarm er et par der repræsenterer frigivelse ♥️ Ja den kan laves morgen, middag, aften. Skal du følge organuret kan Yinpower øvelserne med fordel udføres mest optimalt tidligt om orgen før morgenmad og/eller sidst på eftermiddagen.
      Kh
      K

    1. Post
      Author

      Århh præcis. Godt du prioriterede praksis. Det er ofte der mange lader være, men åhhh den effekt det giver og hurtigere heling er hensynet til ens egen sundhed givet godt ud med den her sekvens. Kh K

    1. Post
      Author

HERUNDER KAN DU SE FLERE VIDEOER MED Kristine Marie Rost