Cykelrytteren – Yoga for Sportsfolk-sekvens

Du kan se videoen, når du er medlem.

Få en gratis 30 dages prøveperiode. Ingen binding.

Pris kr. 119,-/md efter prøveperioden. Opsiger du inden 30 dage betaler du ingenting.

Hvis du vil vide mere om Yogavivo, så klik her.

Er du allerede medlem, så klik her for at logge ind

  • Tid : 23 min
  • Underviser : Sisse Dall
  • Tema : Liggende stillinger / Særligt for sportsfolk
  • Niveau : Begynder
  • Yogastil : Bowspring
Markér som favoritFavorit Tilføj til din kalenderKalender
Tid: :

Som cykelrytter sidder du længe foroverbøjet over cykelstyret. Dine hofter er på overarbejde, din core kommer let til at ’slukke’, brystmusklerne trækker sammen, og den øvre del af ryggen bliver overstrakt. Din krop vil takke dig, hvis du inkluderer disse øvelser efter og imellem cykelture, for på den måde kan den blive ved med at være skadesfri og balanceret. Der er to øvelser som sætter din core på arbejde, så den kan være med, når du cykler. Hvis du har en yogapølle eller et par sammenrullede tæpper eller håndklæder er de gode at have ved hånden til den afsluttende afspænding.

Dette program er inspireret af min bog Yoga for Sportsfolk. Fortvivl ikke, hvis du ikke mærker så mange af de velkendte muskelstræk – vi arbejder med at blødgøre bindevævet indefra og som en helhed, og øver du dig regelmæssigt, vil du opdage en øget smidighed – selv uden de velkendte stræk.

2 KOMMENTARER

KOMMENTARER 2

    1. Hej Christina, mange tak for din feedback og for at fortælle om fejlen. Det får vi straks ændret.
      Hav en dejlig dag 🙂
      Helene, Yogavivo

HERUNDER KAN DU SE FLERE VIDEOER MED Sisse Dall