Bagoverbøjninger som kontrast til “computerstillingen”

Du kan se videoen, når du er medlem.

Få en gratis 30 dages prøveperiode. Ingen binding.

Pris kr. 119,-/md efter prøveperioden. Opsiger du inden 30 dage betaler du ingenting.

Hvis du vil vide mere om Yogavivo, så klik her.

Er du allerede medlem, så klik her for at logge ind

  • Tid : 18 min
  • Underviser : Janni Ide Daugaard
  • Tema : Bagoverbøjninger / Flow
  • Niveau : Let øvet
  • Yogastil : Vinyasa yoga
Markér som favoritFavorit Tilføj til din kalenderKalender
Tid: :

Denne klasse er en del af forløbet “Ro, fokus og bevægelse i eksamensperioden” og har primært fokus på at åbne brystkassen, blødgøre rygsøjlen og strække psoas. Mange af øvelserne, i denne sekvens, står i direkte kontrast til den let foroverbøjede kropsholdning, du ubevidst indtager, når du sidder foran computeren eller læser i en bog. Klassen består af et langsomt flow, der får din opmærksomhed væk fra eksamenslæsningen. Der er ingen savasana, og du kan vende forfrisket tilbage til arbejdet, med en god fornemmelse i kroppen.

8 KOMMENTARER

KOMMENTARER 8

  1. Avatar
    1. Janni D Post
      Author

      Selv tak Kat. Og ja, den med tandpastaen får som regel smilet frem hos de fleste. Jeg håber “billedet” gør det nemmere at passe på lænden. Mvh Janni

  2. Avatar
    1. Janni D Post
      Author

      Hej Dorte,

      Hvor er jeg glad for at høre, at der er blevet lidt mere plads til de dybe vejrtrækninger efter klassen.
      Og mange tak fordi du tog dig tid til at skrive en kommentar, det er dejligt at få et indblik i hvad du (og andre) oplever, når nu vi ikke er fysisk i samme rum <3

      Fortsat god hjemmeyoga

  3. Avatar

    Er så glad for at jeg begynder og mærke min krop…. og at jeg kan ha de her programmer med på ferie.
    Tak og god mandag. (-:

    1. Janni D Post
      Author

      Hej Carina,

      Hvor er det dejligt at høre, at yogaen hjælper dig med at mærke din krop.
      Jeg ved ikke hvordan du har det, men jeg oplever selv at jeg møder mine omgivelser fra et mere groundet sted, når jeg har kontakt til kroppen <3

      God dag og tak fordi du tog dig tid til at skrive en kommentar.

  4. Avatar

    Hej Janni
    Er meget glad for øvelser der strækker hoften, læs av, hvor er jeg stiv Jeg ved dog at stivheden bliver lidt mindre for hver gang. Tak for programmet.

  5. Tanja K

    Er glad for der står til let øvet… synes dagens yoga var lidt svært…. med min stive krop… men en dejlig stund… har meget at lære kan jeg se..

ANDRE VIDEOER I FORLØBET Ro, fokus og bevægelse i eksamensperioden