Støt op om underliv og organer – fra 8 uger efter fødslen

Du kan se videoen, når du er medlem.

Få en gratis 30 dages prøveperiode. Ingen binding.

Pris kr. 119,-/md efter prøveperioden. Opsiger du inden 30 dages betaler du ingenting.

Hvis du vil vide mere om Yogavivo, så klik her.

Tid 33 min
Underviser Alle Lærere
Tema Efterfødsel
Niveau Begynder
Yogastil Hatha yoga
Markér som favoritFavorit Tilføj til din kalenderKalender
Tid: :

Denne video er del af forløbet “Nybagt mor – den første tid“. Sekvensen kan laves fra 8 uger efter din fødsel. Få vitaliseret og vækket kroppen, så den føles mindre spændt og mere fri igen. Du vil få afspændt lænden og styrket ryggen, samt styrke organer og underliv gennem omvendte stillinger. Er dit barn vågent, kan du med fordel lave sekvensen med ham eller hende liggende ved siden af, da sekvensen starter med armsving – som mange babyer synes er spændende at se på. I sidste halvdel af sekvensen skal du i støttet skuldrestand være opmærksom på, at løfte ét ben af gangen og forsat mærke efter, at du løfter indenfor hvad din krop kan klare. Brug gerne et tæppe eller pølle til at lægge under dine knæ i afspændingen.

2 KOMMENTARER

KOMMENTARER 2

  1. Sasja A

    Kære Louise.
    Hvornår kan jeg begynde at dyrke normal yoga efter fødslen. Jeg har dyrket yoga både før, under og efter graviditeten. Det er 10 uger siden jeg har født.

  2. Avatar

    Hej Louise. Har født for ca 7 uger siden og bruger dine videoer så meget jeg kan finde rum til som mor til 3. Sikke dejligt at mærke yogakroppen vågne lidt mere i denne her efterfødselsvideo. Du kobler ikke bækkenbunden på i din guide’ning og jeg bliver lidt i tvivl om hvor meget mit fokus skal være på at aktivere bækkenbunden undervejs. Kan jeg mon gøre mere skade end gavn, hvis jeg ikke får bækkenbunden med, når jeg laver sekvensen? Kh Tine

ANDRE VIDEOER I FORLØBET Nybagt mor - den første tid