Væk dine mavemuskler 2:2

Intro-video

Du kan se videoen, når du er medlem.

Få en gratis 30 dages prøveperiode. Ingen binding.

Pris kr. 119,-/md efter prøveperioden. Opsiger du inden 30 dage betaler du ingenting.

Hvis du vil vide mere om Yogavivo, så klik her.

Er du allerede medlem, så klik her for at logge ind

  • Tid : 11 min
  • Underviser : Line Rømer
  • Tema : Styrke & stamina
  • Niveau : Let øvet
  • Yogastil : Vinyasa yoga
Markér som favoritFavorit Tilføj til din kalenderKalender
Tid: :

Få endnu mere fokus på maven i denne styrkevideo, hvor vi tonser rundt på gulvet i siddende og liggende stillinger, men også bevæger os gennem et par stående stillinger.

9 KOMMENTARER

KOMMENTARER 9

    1. Post
      Author

      Hej Elly, øv det lyder ikke rart med ondt i håndleddene. Det kan der selvfølgelig være rigtig mange grunde til, og det er svært for mig at givet et rigtig godt bud på det, uden at have mødt dig, men jeg kan sige et par generelle ting:

      1: Hvis noget gør ondt, så synes jeg du skal bakke ud af øvelsen.

      2: Mange oplever at få ømme håndled når de laver yoga. For nogle handler det om, at aktivere hænderne og fingrene mere. Det vil sige sprede alle 10 fingre ud, og presse pegefingerrod og tommelfingerrod grundigt ned i måtten. På den måde fordeler du vægten mere jævnt, hvor vi ellers har tendens til at lade vægten lande i lillefingersiden af hånden. Giver det mening?

      Prøv om råd nummer 2 kan gøre en forskel, måske handler det om langsomt at styrke og stabilisere dine håndled. Men det kan selvfølgelig også handle om noget andet, som det desværre er svært for mig at vurdere her fra den anden side af skærmen.

      Kram til dig

ANDRE VIDEOER I FORLØBET Bliv stærk på få minutter