Tabata – sved på panden på 4 minutter

Intro-video

Du kan se videoen, når du er medlem.

Få en gratis 30 dages prøveperiode. Ingen binding.

Pris kr. 119,-/md efter prøveperioden. Opsiger du inden 30 dages betaler du ingenting.

Hvis du vil vide mere om Yogavivo, så klik her.

Tid 6 min
Underviser Christine Bonde
Tema Pulsen op / Smidighed & mobilitet
Niveau Øvet
Yogastil Pulsen op
FavoriteFavorit Føj til kalenderKalender
Tid: :

Her er et eksempel på, hvordan du kan få pulsen op med kun 4 minutters tabata-træning. I denne video skal vi skifte imellem 2 øvelser, men når du bliver bekendt med dem og intervallerne, skal du endelig bare tænke kreativt og prøve med dine egne øvelser. Du kan også udfordre dig selv ved at køre to, tre eller endda flere runder tabata (men husk at holde pause imellem dem). Noget andet du kan gøre er at kombinere tabata med din yogapraksis. Det kunne fx være 4 minutters intens intervaltræning efterfulgt af shavasana og meditation.

4 KOMMENTARER

KOMMENTARER 4

  1. Sidsel A

    Tak for høj puls! Fulgte ikke øvelserne pga. skulderskade, men fik inspiration og stod og hoppede og twistede med og pulsen kom da ihvertfald godt op

  2. Avatar
    1. Chrstine B Post
      Author

HERUNDER KAN DU SE FLERE VIDEOER MED Christine Bonde