Swing i hofterne

SE INTRO VIDEO

  • Tid : 59 min
  • Underviser : Kristine Marie Rost
  • Tema : Mere energi
  • Niveau : Øvet
  • Yogastil : Yin yoga
Markér som favoritFavorit Tilføj til din kalenderKalender
Tid: :

På en lille time får du her ro i maven, ro i hovedet og samtidig masser af vitalitet og energi i dine hofter. Efter et par uger med denne sekvens vil du uomtvisteligt opleve en ustyrlig lyst til at kaste dig ud i hækkeløb, firspring eller dans på bordene. Sekvensen får livet til at summe i hofterne og skaber en skøn blodcirkulation i hele understellet. Rigtig god fornøjelse – også på dansegulvet!

23 KOMMENTARER

KOMMENTARER 23

  1. Hej Kristine.
    Tak for en meget givende sekvens. Hvor ofte ugentlig er det gavnligt at lave denne sekvens, hvis du skulle anbefale noget?
    Kh Lene

    1. Post
      Author

      Hej Lene. Selv tak. Det er dejligt når det jeg laver kan bruges her 🙂 – online. Jeg anbefaler til stadighed du max bruger 3 forskellige videoer/sekvenser i en 6-8 uger med 1-2 gange hver dag. Færre gange, mindre og langsommere effekt, flere gange, hurtigere og dybere helende effekt. Den her og Power booster er super gode til hofter, bækken, kerne.
      Kh
      K

  2. Oh my – dén der half saddle var da helt og aldeles modbydelig Og ja, det var mit jomfru-forsøg!
    Mit knæ svævede højt over gulvet på begge sider. Det føltes helt forkert…. Jeg har helt sikkert udfordringer der skal arbejdes med i de kære hofter. Rom blev ikke bygget på én dag – og så vidt jeg ved, bygger de endnu

    1. Post
      Author

      Når øvelsen medfører lettelse begynder den som regel at vinde de flestes hjerte. ☺️

      Det er en øvelse jeg foretrækker at hjælpe dig med ved fysisk fremmøde så kan jeg bedre se hvor du måske har brug for opklodsning. Ellers læn dig op af sofaen. Prioritering er knæet i underlaget så sid højere.

      Renovering af det gamle Rom er vist en ever ending story

  3. Hej Kristine.

    Tak for en dejlig video. Blokken i half saddle, har du den under korsbenet eller under lændehvirvlerne? Jeg kunne ikke helt finde mig til rette med den eller se hvordan du selv støtter på den.

    Kh. Camilla

    1. Post
      Author
  4. Hej Kristine.
    Tusind tak for denne og dine andre skønne sekvenser, som jeg nu har fulgt i 2 år, og det har virkelig gjort underværker for min krop 🙂
    Jeg har et spørgsmål til Buddhas rest: Du siger, at man skal løfte overkroppen. Skal man forsøge at holde den løftet så meget som muligt, så det kun er hoften, der er i gulvet?
    Tak for hjælpen – Kh Camilla

    1. Post
      Author

      Hej Camilla, Velbekommen. Dejligt du har taget dig tid til at fortælle om din positive oplevelse. Tak.
      jeg må ha formuleret mig helt skørt, siden du forstår det som at skulle løfte overkroppen. Nej nej for pokker hele siden skal være i underlagt fra fod til læg, lår, hofte, livet, ribben, armhulen og overarmen 🙂 Håber du kan se det på damen selv 😉 Hende på skærmen. Du kan med fordel se den nye video 3i1 og få den nyeste guiding i Buddhas rest.
      Kh
      K

  5. Kære Kristine
    Tak for denne og dine andre sessioner – de GØR noget. Jeg har et spørgsmål: Når maven trækkes ind på udånding, skal bækkenbunden så med op?
    Kh Åse

    1. Post
      Author

      Kære Åse

      Århh det er så fantastisk når I giver jer tid til at dele. Og ik’ mindst at sessionerne funker efter hensigten.

      Nej nej ikke noget med at trække op. På ud-åndingen som du bliver stærkere og stærkere og dermed mere bevidst vil underlivet blive aktiveret som du suger/trækker ind fra navlen og som hmm ringe i vandet bliver alle muskler aktiveret.

      Kh
      K

  6. Sikke en fed sekvens, Kristine.
    For mig nye variationer, der åbner op for et helt nyt potentiale!
    Jeg tror aldrig jeg lærer at elske Half Saddle, men det lille trick med at vinkle knæet lidt gjorde den pludselig tålelig
    – så tak for det! 🙂

    1. Post
      Author
  7. Hej Kristine,
    Tak for en super sekvens. Blev godt varm og har en super god følelse i kroppen nu. Så tak og den her kommer jeg helt sikkert også til at lave igen.
    Kh Linda

    1. Post
      Author
    1. Post
      Author

      yeah det spiller – Buddhas work out eller Buddhas gym – jo jo giv den max gas og kom ind til kernen så saft og kraft kan mutere <3

    1. Post
      Author

HERUNDER KAN DU SE FLERE VIDEOER MED Kristine Marie Rost