Quick fix for skuldre og nakke

  • Tid : 21 min
  • Underviser : Birgitte Gorm Hansen
  • Tema : Ikke mere ondt i ryg, skuldre & nakke / På kontoret
  • Niveau : Alle niveauer
  • Yogastil : Yoga Lab
Markér som favoritFavorit Tilføj til din kalenderKalender
Tid: :

Dette er den 3. video i forløbet “Skærmfix – korte pauser i arbejdstøjet“. Vi tager os blidt og kærligt af de ubalancer, der ofte ligger bag de berømte ”kontorskuldre”. Vi bruger væggen til at forløse fascierne (en del af bindevævet) i arme, skuldre og brystkasse, for at slippe unødvendige muskelspændinger i dette område. Vi vækker de ”sovende” muskler, som hjælper med at bære skuldrene, til live. Klassen giver støtte, aflastning og vitalitet til nakke og skuldre. Du skal bruge minimum 1 meter fri væg og et par sammenrullede sokker eller en bold på størrelse med en tennisbold.

6 KOMMENTARER

KOMMENTARER 6

  1. Jeg vil blot lige sige tak for et fantastisk forløb. Allerede efter første gang mærkede jeg en forløsning omkring skulderen, og kan næsten strække armen mod himlen igen. Skønne rolige øvelser. Tak for det.

  2. Tusind tak, Birgitte, øvelserne reducerede mine skuldre- og nakkespændinger vældig meget. I det hele taget er jeg meget glad for din nærværende, indfølende og respektfulde måde at instruere på. Glæder mig til mange af dine klasser. Kærlig hilsen Susanne K.

    1. Post
      Author

      Ja, i sidste uge fik jeg ballade med højre skulder efter en marathon foran computeren. og det slår mig at de her øvelser virkelig er vanvittigt effektive. Flere af dem kommer fra bevægelsessystemet Fascial Flow, krydret med lidt Yoga Somatics. mega fede tilgange til yoga som jeg er meget inspireret af for tiden.
      KH B

    1. Post
      Author

ANDRE VIDEOER I FORLØBET Skærmfix - korte pauser i arbejdstøjet