Pas på din vejrtrækning

Du kan se videoen, når du er medlem.

Få en gratis 30 dages prøveperiode. Ingen binding.

Pris kr. 119,-/md efter prøveperioden. Opsiger du inden 30 dage betaler du ingenting.

Hvis du vil vide mere om Yogavivo, så klik her.

Er du allerede medlem, så klik her for at logge ind

  • Tid : 32 min
  • Underviser : Simon Krohn
  • Tema : Åndedræt & Pranayama / Sov godt
  • Niveau : Begynder
  • Yogastil : Hatha yoga
Markér som favoritFavorit Tilføj til din kalenderKalender
Tid: :

Vejrtrækningen er kroppens primære måde at optage brændstof, og den måde du trækker vejret på, har stor betydning for dit velbefindende samt for din generelle sundhed. Hvis din vejrtrækning er anspændt og begrænset, vil det altså ikke kun gå ud over din velvære – det kan også gå ud over dit helbred. Det er ganske enkelt uvurderligt at vide, hvordan du kan forløse spændingerne omkring vejrtrækningen og lade åndedrættet bevæge sig frit i din krop. Til denne klasse skal du bruge et bælte og en pølle.
Videoen er en del af forløbet “Pas på dig selv“.

18 KOMMENTARER

KOMMENTARER 18

  1. Hej Simon. Tak for nogle supergode vejrtrækningsøvelser. Du nævner dog ikke noget om, hvorvidt man skal trække vejret via næse eller mund (mener jeg ikke :-)) . Tænker du, at det ikke er så vigtigt i forhold til disse øvelser ? Mvh Aase

  2. Tak for en dejlig start på dette program – dejligt som en start på at komme ned i kroppen ved start på ferie…..spændinger kan mærkes – enkelt og fint med disse øvelser.

  3. Har lige læst en af dine bøger, og følger nu 7 dages programmet, hvor dette er dag 1. Og sikke en dejlig start. Føler mig dejlig afspændt og afslappet i kroppen. Namaste.

  4. Jeg har ellers pænt kendskab til yoga men denne video er helt igennem smuk og afbalancerende.
    Elsker den fordi jeg må ned i gear – det er vidunderligt.
    Tak:-))

  5. Namaste. Tak for en virkelig fin video. Især var jeg glad for dit fokus på den lille pause mellem ind- og udåndingen. Den synes jeg ikke, der ellers er så megen fokus på, så det værdsatte jeg. Tak for det. Og det er rigtigt, det føles netop, som om der er balance i kroppen på det tidspunkt.

  6. Jeg er bare kommet tilfældigt ind på denne uges yoga og sundhedsboost, men helt tilfældigt er det jo nok aldrig. Simon er en af lærerne her. Ham har jeg et par yoga dvdér af, som jeg af og til tager frem, når jeg har tiden til yoga. Man kan næsten sige, at det er lige så helbredende at lytte til hans stemme, som at gøre øvelserne, fordi der ligger en NATURLIG rolig stemme bag. Der er stor forskel på at prøve at skabe en rolig stemning via sin stemme og VÆRE den rolige stemme, som jeg oplever, Simon har…..Det er utroligt rart…

    Det var bare det, jeg havde lyst til at sige, Namaste….tak….Annette

  7. Jeg vil gerne anbefale denne klasse til alle og særligt til gravide, der ligesom jeg oplever begrænset plads til og spændinger omkring vejrtrækningen. Tak, Simon! Kh Sofie

  8. Tak Simon for en rigtig god tid i dit selskab. Øvelserne skaber meget velvære og afspænding, også psykisk. Jeg glæder mig til næste gang. og nu: Godnat 🙂

ANDRE VIDEOER I FORLØBET Pas på dig selv