Løftet numse & smal talje

Du kan se videoen, når du er medlem.

Få en gratis 30 dages prøveperiode. Ingen binding.

Pris kr. 119,-/md efter prøveperioden. Opsiger du inden 30 dage betaler du ingenting.

Hvis du vil vide mere om Yogavivo, så klik her.

Er du allerede medlem, så klik her for at logge ind

  • Tid : 20 min
  • Underviser : Sisse Dall
  • Tema : Intens & hård / Slank & fit
  • Niveau : Let øvet
  • Yogastil : Bowspring
Markér som favoritFavorit Tilføj til din kalenderKalender
Tid: :

Denne klasse er nummer 4, 11, 18 og 25 i “Fit and fabulous på 28 dage challenge“, men kan også laves som en selvstændig klasse. Med alderen og på grund af vores livsstil (f.eks. stillesiddende hverdag, graviditeter, stress) mister vi kontakten til bagsiden af kroppen, og ballerne bevæger sig sydpå. Det er ikke kun kosmetisk, det muligvis forstyrrer, det er også skadeligt for kroppen, og hvis du spørger mig; skadeligt for sindet. Vores krop er bundet sammen i et væv og vores bevægelser påvirker alt fra sindet, hormoner, signalstoffer etc. Vi har brug for at alle dele af kroppen holdes vitale og aktivt deltagende. Når vi lader os selv blive mindre – synker sammen eller f.eks. træner forsiden overdrevet meget – bliver vores talje kortere og rent faktisk bredere. Så hvis du drømmer om den hvepsetalje, er her nøglen til at gøre den længere.

5 KOMMENTARER

KOMMENTARER 5

  1. Hej Sisse. Jeg har nu brugt din 28-dages challenge i nogle uger. Som regel en enkelt session, nogen gange to, og enkelte dage holder jeg pause. Jeg har gået til Bowspring ved Thor Lenz i Århus i et par år og savnede det rigtig meget, da jeg fandt dig her på Yogavivo. Det passer mig rigtig godt i denne coronatid.

  2. Post
    Author

    Kære Tina. Bowspring er så fedt fordi du kan få det ind i hverdagen 🙂 og ja, det er jo bare at øve sig. Det gør jeg også. På min hjemmeside og FB page står mine events. Glæder mig til at hilse på dig på Fyn. Knus

  3. Post
    Author

    Kære Tina
    Mange tak for dine ord og spørgsmål! Åh ja … den psoas …;) det er svært, at strække ud i noget, som er kronikst stramt og derfor er første skridt at få psoasmusklen til at slappe af, blandt andet gennem at berolige nervesystemet. Alt dette er Bowspring ideelt til. Ved at også holde lysken dyb, får psoas mulighed for at give slip. Det er vigtigt at holde Bowspring algoritmen i alle stillinger – Bowspring er jo i virkeligheden kun 1 stilling 🙂 der er meget at sige og det ville også hjælpe at se din specifikke krop og tendenser.
    JA! Undersøg, begynd forfra og gør det som passer til din livssituation 🙂 Kom evt. med til
    Workshop forløb i april/maj. Kh Sisse

    1. Hej Sisse. Tak det var god feedback. Vi ses senest til yogafestival i Middelfart. Jeg kommer lørdag ved Christy og ligeledes søndag hvor jeg kan se du også skal på. Tjekker lige med workshops. Jeg er i Svendborg og har ved lejlighed fornøjelse af Senay og ellers Ditte som jeg har ‘fulgt’ i flere år også FØR yogakrisen og nu inkarneret Bowspring udøver primært via yogavivo da vi ikke har hold lokalt.

      Er det din egen hjemmeside eller lignende jeg finder info om workshops?
      Mange hilsner
      Tina
      PS. Forsøger at få bowspring alignment ind i det meste af det jeg foretager mig, tror det var Ditte der har sagt noget i retning af at den ultimative udøvelse af bowspring var når man i det daglige bevægede sig i bowspring alignment. Øve øve øve

  4. Hej Sisse, huhej hvor det går – næsten 4 uger inde i først 14 dage med det “gamle” 21 dages program og nu med program 4 overstået i 2. Uge af fit & fabulous. Har lavet bowspring siden februar 2017.

    Jeg synes min phoas kommer på prøve disse sidste 11 dage. Jeg har lidt til tendens til at være berørt også psykisk når den er øm. Kan mærke at strækket til siden som vi laver stående er godt, men er der andet man kan gøre? Ellers kender jeg nemlig kun de traditionelle stræk og afslapningsmetoder.

    Tak for et dejligt forløb – det er en fast bestanddel af min morgenrutine

    Hvad gør man når man er færdig med 28 dage – forfra eller på opdagelse i de andre du og Ditte har lagt ud?
    Mange hilsner
    Tina

ANDRE VIDEOER I FORLØBET Fit and fabulous på 28 dage challenge