Længde i ryggen

  • Tid : 22 min
  • Underviser : Simon Krohn
  • Tema : Bagoverbøjninger / Yoga teknik
  • Niveau : Let øvet
  • Yogastil : Hatha yoga
Markér som favoritFavorit Tilføj til din kalenderKalender
Tid: :

Denne video er den anden i forløbet “Kongeduens Stilling“. Kongeduens stilling er en dyb bagoverbøjning, og derfor skal vi kigge nærmere på, hvordan vi kan bøje rygsøjlen bagover på en sikker og behagelig måde. Vi skal øve os i at skabe længde i ryggen og mærke, hvordan dette både skaber stabilitet ved at aktivere de dybe kernemuskler, samt skaber plads og derved mere mobilitet ind i rygsøjlen.

3 KOMMENTARER

KOMMENTARER 3

  1. Hej Simon.

    Tak for at hjælpe mig på vej, efter endnu en tur med ondt i ryggen. Du har en meget behagelig måde at guide igennem på. Om jeg nogensinde lander helt i Kongeduens stilling ved jeg ikke om jeg tror på, men øvelserne derhen hjælper. Og det er jo vigtigst.

    Godt nytår til både dig og alle de andre undervisere i dette skønne univers, som jeg lærte at kende under første Coronanedlukning, og som jeg bliver ved at vende tilbage til.

    Bedste hilsner Sussi

    1. Post
      Author

ANDRE VIDEOER I FORLØBET Kongeduens stilling