Gravidyoga – bliv stærk og vital

  • Tid : 40 min
  • Underviser : Louise Timm
  • Tema : Flow / Fokus & klarhed / Gravidyoga
  • Niveau : Let øvet
  • Yogastil : Gravidyoga
Markér som favoritFavorit Tilføj til din kalenderKalender
Tid: :

I andet trimester vil du sikkert mærke et større overskud og Mere energi i dagligdagen. Et fysisk overskud i hverdagen kan give dig lyst til lave yogastillinger, hvor der er fokus på at styrke din krop, mærke dens vitalitet og på at få pulsen op. I denne sekvens vil du få arbejdet hele kroppen igennem. Du vil arbejde med øget flow i alle bevægelserne. Der er fokus på stående stillinger, der kan give dig en fornemmelse af fast grund under fødderne, samt accept af de forandringer din krop gennemgår. De siddende stillinger inviterer dig til at strække længde på siden af kroppen, så ud oplever at skabe mere plads til din vejrtrækning og til din baby. Hofterulningerne inviterer dig til at opnå en større bevidsthed til dine hofter og dit bækken og kan hjælpe baby godt til rette i bækkenet. Det er tid til at nyde styrken i din graviditet.

4 KOMMENTARER

KOMMENTARER 4

  1. En virkelig dejlig praksis, der efterlader mig med plads og ro i kroppen. Jeg kan godt lide det store fokus på at bevæge sig med åndedrættet og på at åbne op og skabe plads.
    Tak for det! Jeg kommer igen

    1. Post
      Author
    2. Hvis jeg må ønske mig noget, ønsker jeg mig flere gravidyogavideoer fra din hånd med fokus på åndedræt, bevægelse, styrke, varme og vitalitet ❤️

      1. Post
        Author

        Kære Sidsel

        Tak for det. Jeg må komme i studiet og få lavet flere videoer, når jeg er hjemvendt fra mit studieophold på Bali, hvor jeg blandt andet er nede for at se fødsler og gravide mammas. Så du hører og ser mere fra min hånd snart.
        Go weekend
        Kærligst
        Louise

HERUNDER KAN DU SE FLERE VIDEOER MED Louise Timm