Frihed omkring nakke og skuldre

Du kan se videoen, når du er medlem.

Få en gratis 30 dages prøveperiode. Ingen binding.

Pris kr. 119,-/md efter prøveperioden. Opsiger du inden 30 dage betaler du ingenting.

Hvis du vil vide mere om Yogavivo, så klik her.

Er du allerede medlem, så klik her for at logge ind

  • Tid : 29 min
  • Underviser : Helene Feilberg
  • Tema : Mindfulness / Yoga teknik
  • Niveau : Begynder
  • Yogastil : Hatha yoga
Markér som favoritFavorit Tilføj til din kalenderKalender
Tid: :

Videoen her er temavideo 2/6 i forløbet “12 el. 30 dages begynderforløb”. Udgangspunktet i denne video er fokus på, hvordan du dels kan afspænde området omkring nakken og skuldrene, men også hvordan du bruger den rigtige teknik, så du forebygger spændinger eller overbelastning i disse områder. Her udover handler det om at lege og undersøgende gå til vores krop og væren – og se, hvad der sker, når vi smiler undervejs i vores yoga praksis.

7 KOMMENTARER

KOMMENTARER 7

  1. Så fint og enkelt.Tak for det. Jeg vil sende mine skuldre en kærlig hilsen i løbet af dagen.
    Rikke:)

  2. Hej Helene
    tak for en dejlig “skuldrene ned” sekvens Interessant at opdage, at jeg altid har lavet hundestrækket forkert med skuldrene oppe! Jeg har faktisk fået mere ondt i skuldrene jo mere jeg dyrker yoga og vil nu tage med mig, at skuldrene skal NED og bredes ud i stedet for op. Tak!
    hilsen Sidsel

    1. Post
      Author

      Kære Sidsel

      Tak for din tilbagemelding. Hvor dejligt at høre sekvensen inspirerede dig og hjalp dig til at ændre en dårlig vane, så du nu i stedet kan lave yoga smertefrit.

      Fortsat rigtig god træning 🙂
      Helene

  3. Som 74 årig nybegynder er det ikke let feks. sidde på sine fødder. Det er ikke helt begynder for mig. Desuden er baudbøjning af nakken ikke noget man skal gøre i min alder,, der bliver lukket for meget af Nå ikke mere kritik, jeg vil meget gerne lave yoga,

    1. Post
      Author

      Kære Connie

      Det er dejligt at høre, du meget gerne vil lave yoga 🙂
      Det er vigtigt at du tilpasser alle øvelser til netop dig. Det er netop dét yoga handler om – at lytte til kroppen og gøre det, den kalder på.
      Så det er faktisk en god ting, at du mærker, der er visse ting, din krop ikke har lyst til, og at du så finder en vej ved justere på stillingen eller bakke lidt ud af den.
      Husk – det er også tilladt at bruge en stol, yogaklodser, yogapøller eller en stump væg f.eks. til at gøre stillingerne mere behagelige.

      Jeg håber du kan bruge min kommentar og stadig har mod på at prøve dig frem. Du er altid velkommen til at skrive igen, hvis du har spørgsmål.
      Kærlig hilsen og godt nytår
      Helene

  4. Tak for en dejlig video! Er lige gået igang med 12 dages begynderforløb og er glad for din varme stemme og at vi skal have smil med i yoga. Elsker selv-krammeren til sidst!

    1. Post
      Author

      Hej Britt

      Tak for din dejlige kommentar – skønt at høre du nyder klassen 🙂

      Kram til dig 😉
      Helene

HERUNDER KAN DU SE FLERE VIDEOER MED Helene Feilberg